Voor iedereen!

Een écht origineel uitje beleef je bij SALT! Ga de uitdaging aan met je vriend(en), familie of collega’s en speel de SUP-games of ervaar de kracht van een powerkite en laat jezelf meeslepen over het strand.

Beleef een activiteit om nooit meer te vergeten!

Suppen

Mogelijk vanaf €10,- per persoon

Powerkiten

Mogelijk vanaf €25,- per persoon

Groepen

Mogelijk vanaf €25,- per persoon

Onze aanpak

Beleef een toffe activiteit samen met ons!

Bij Salt Kitesurfschool bieden wij activiteiten aan op maat en voor elk gewenste niveau en groep: van kinderfeestje, vrijgezellenfeest tot een bedrijfsuitje.

Persoonlijke begeleiding en veiligheid vinden wij erg belangrijk. Daarom zijn onze activiteiten praktijkgericht. Onze instructeurs hebben gevoel voor humor en ervaring in het organiseren van activiteiten. Ze hebben allemaal een IKO- of VWDS-certificaat of zijn bij Salt Kitesurfschool intern opgeleid

Powerkiten

De leukste groepsuitjes

Ben jij opzoek naar leuke groepsactiviteiten? Dan ben je bij SALT op het goede adres! SALT beschikt over de meest leuke groepsactiviteiten voor jong en oud! Wij hebben een aantal leuke én originele activiteiten, zowel op het strand en/of in het water. Denk hierbij aan sup-games, sup-tours, powerkite clinics, kitesurfkampen voor kinderen en natuurlijk kitesurfen! Bekijk hier de mogelijkheden voor groepsuitjes, bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en kitesurfkampen.

GEGARANDEERD FUN!

DAAROM
KIES JE
VOOR SALT

• IKO Gecertificeerd
  • Nieuwste materialen
  • Eerlijke prijzen
  • Enthousiaste instructeurs
  • Begeleiding na afronden van jouw cursus
9.

ONZE KLANTEN GEVEN ONS EEN 9!
Bekijk ook onze klanten reviews!

Heb je vragen?

Wanneer je vragen hebt kun je deze natuurlijk altijd stellen! Hieronder zie je een aantal vragen die wij vaker krijgen!
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

• Op welke locatie worden de activiteiten gehouden?
    Dit verschilt per activiteit, wil jij een activiteit in de buurt? Neem dan contact met ons op!
  • Tot hoeveel personen kunnen wij bij jullie een activiteit boeken?
    Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
  • Zijn de activiteiten moeilijk?
    Bij alle activiteiten is er een instructeur aanwezig om jou te helpen.
  • Vanaf welke leeftijd zijn de activiteiten?
    Dit is afhankelijk van de activiteit, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Volg ons op