Suppen
Leuk voor jong & oud

Lekker actief bezig zijn met vrienden, collega’s of familie? Of genieten van een prachtige zonsondergang? Kom bij ons suppen op een van de mooiste suplocaties in Zeeland en Noord-Brabant.

Inmiddels is de sport over de hele wereld hard aan het groeien. Ook hier in Nederland. Dit komt mede dankzij de veelzijdigheid en de laagdrempeligheid van de sport. Naast het maken van recreatieve toertochten, wordt de SUP ook gebruikt voor yoga en vele vormen van wedstrijden. De sport is toegankelijk voor iedereen, omdat iedereen het kan en binnen een paar minuten met plezier op de plank staat.

Sup tour
Sup games

In alle rust genieten van de schoonheid van de natuur, de stilte op het water, terwijl je de frisse buitenlucht opsnuift? Het kan tijdens onze sup tour! Wij nemen je graag mee het water op om nieuwe plekken te ontdekken. Heb je de Oesterdam weleens vanaf het water bekeken? Of de natuur van de Steenbergse Vliet van dichtbij gezien? Wij kunnen je garandereren dat er een wereld voor je opengaat. Onze supboards zijn makkelijk te vervoeren in een rugzak, waardoor we op elke locatie kunnen suppen. Gedurende een tocht van zo’n 1,5 uur gaan we samen met jou op zoek naar de meest unieke plekjes. Ga jij met ons mee op avontuur?

Nieuw bij SALT én te gek om te ervaren: de sup games! Deze activiteit leent zich perfect voor een groep vrienden, een sportelftal of als teambuildingsactiviteit voor collega’s. Je leert niet alleen goed met elkaar te samenwerken. Maar je kunt elkaar ook heerlijk de strijd met elkaar aangaan. En geloof ons, als je eenmaal de strijd met een ander team aangaat, wil je niets liever dan winnen!

Hoe gaat het in z’n werk? Tijdens het suppen gaan we een drietal spellen met elkaar spelen. In twee teams van minimaal drie personen. Gedurende 1,5 uur spelen we het oldskool trefbal, doen we een estafettevorm op het water en een survival of the fittest. Je maakt kans op de titel ‘KING OF THE SUP’ door zolang mogelijk op je board te blijven staan, zoveel mogelijk tegenstanders af te gooien en zo snel mogelijk de estafette te doen. De rivaliteit, de uitdaging, de spanning en sensatie zijn gegarandeerd om te snijden! Trommel jij je vrienden, collega’s of sportteam op voor een te gek uitje op het water?

WAAROM SUPPEN?

• SUP Tours,Games en Verhuur
  • Enthousiaste instructeurs
  • Groepen en bedrijfsuitjes
  • Goed materiaal
  • Fun op het water gegarandeerd!

Onze aanpak

Beleef een toffe activiteit samen met ons!

Bij Salt Kitesurfschool bieden wij activiteiten aan op maat en voor elk gewenste niveau en groep: van kinderfeestje, vrijgezellenfeest tot een bedrijfsuitje.

Persoonlijke begeleiding en veiligheid vinden wij erg belangrijk. Daarom zijn onze activiteiten praktijkgericht. Onze instructeurs hebben gevoel voor humor en ervaring in het organiseren van activiteiten. Ze hebben allemaal een IKO- of VWDS-certificaat of zijn bij Salt Kitesurfschool intern opgeleid

Powerkiten

• Nieuwste materialen
  • Eerlijke prijzen
  • Enthousiaste instructeurs
  • Begeleiding na afronden van jouw cursus
9.

ONZE KLANTEN GEVEN ONS EEN 9!
Bekijk ook onze klanten reviews!

Heb je vragen?

Wanneer je vragen hebt kun je deze natuurlijk altijd stellen! Hieronder zie je een aantal vragen die wij vaker krijgen!
Staat jou vraag er niet tussen? Naam dan contact met ons op!

• Wat is suppen?
    Suppen staat voor Stand Up Paddle. Het is een watersport waarbij je rechtop een sup board staat en jezelf met een peddel voortbeweegt.
  • Is suppen moeilijk?
    Suppen is niet moeilijk. Onze sup boards zijn ideaal voor beginners deze type boards hebben namelijk een stabiele ligging waardoor het een stuk makkelijker is om op de plank te blijven staan. Ook starten wij altijd op binnen wateren, hier hebben we niet veel golfslag en is het dus makkelijker.
  • Wat voor kleding moet ik aan?
    Afhankelijk van de temperatuur raden wij je aan om sportieve kleding aan te trekken dat nat mag worden. Soms kun je vallen, de kans is echter klein waardoor je gewoon je kleding aan kan en er geen wetsuit nodig is. Wil je liever wel een wetsuit aan? Neem dan contact op over de mogelijkheden!
  • Wat als het slecht weer is?
    Als het door weersomstandigheden niet verantwoord is om het water op te gaan (zoals bij onweer), worden de SUP-activiteiten geannuleerd of in overleg een nieuwe datum gepland.
  • Hoelang duurt een clinic suppen?
    De les wordt gegeven door gecertificeerde instructeurs en duurt ongeveer twee uur.
  • Hoe plan ik een powerkiteclinic in?
    Op de website kun je een clinic boeken. Na het boeken van een sup clinic nemen wij direct contact met jou op. Samen bespreken we de datum en tijd. De les gaat vrijwel altijd door mits er geen wind is.