Wingsurfen
Actie op het water

Klaar voor een nieuwe hobby? Wij leren jou wingsurfen, heb jij het wingsurfen onder controle dan vervangen wij het surfboard door een foil. Het zweven over het water kan beginnen.

Wingsurfen Oesterdam

Tijdens een wingsurfles beginnen wij met een kort stukje theorie, vervolgens gaan we de wing samen optuigen. Tijd voor actie! De wing in de juiste positie houden en ervaren hoe het is om de kracht van een wing te voelen. Heb je dit onder controle? We kunnen nu langzaam het board gaan gebruiken en de eerste stukken gaan wingsurfen.

De locaties waar wij voornamelijk wingsurflessen geven zijn de  Oesterdam en de Grevelingendam.

WAAROM DEZE LES?

• Vlak water locaties
  • Enthousiaste instructeurs
  • Toegankelijk voor iedereen
  • Héél veel fun!

Boek nu je les

activiteit

Wingsurfen

Privéles / 2u

1 op 1 begeleiding

Groepsles / 2u

Maximaal 3 personen per instructeur

Onze aanpak

Beleef een toffe activiteit samen met ons!

Bij Salt Kitesurfschool bieden wij activiteiten aan op maat en voor elk gewenste niveau en groep: van kinderfeestje, vrijgezellenfeest tot een bedrijfsuitje.

Persoonlijke begeleiding en veiligheid vinden wij erg belangrijk. Daarom zijn onze activiteiten praktijkgericht. Onze instructeurs hebben gevoel voor humor en ervaring in het organiseren van activiteiten. Ze hebben allemaal een IKO- of VWDS-certificaat of zijn bij Salt Kitesurfschool intern opgeleid

DAAROM
KIES JE
VOOR SALT

• IKO Gecertificeerd
  • Veiligheid voorop
  • 7 dagen per week geopend
9.

ONZE KLANTEN GEVEN ONS EEN 9!
Bekijk ook onze klanten reviews!

Heb je vragen?

Wanneer je vragen hebt kun je deze natuurlijk altijd stellen! Hieronder zie je een aantal vragen die wij vaker krijgen!
Staat jou vraag er niet tussen? Naam dan contact met ons op!

• Hoelang duurt een clinic powerkiten?
    De les wordt gegeven door gecertificeerde instructeurs en duurt ongeveer twee uur.
  • Vanaf welke leeftijd kan je powerkiten?
    Een clinic powerkiten is mogelijk vanaf 8 jaar.
  • Hoe plan ik een powerkiteclinic in?
    Op de website kun je een clinic boeken. Na het boeken van een powerkite clinic nemen wij direct contact met jou op. Samen bespreken we een aantal datum en tijd. De les gaat vrijwel altijd door mits er geen wind is.
  • Vanaf hoeveel knopen gaat een powerkite clinic door?
    Een powerkite clinic gaat door vanaf windkracht 3 (10 knopen) tot windkracht 6 (24 knopen). De windkracht is bepalend voor het oppervlakte kite: hoe kleiner de kite, hoe harder de wind. Wij hebben allerlei verschillende maten kites en kiezen voor jou de juiste maat.
  • Wat heb ik nodig?
    Al onze clinics zijn inclusief materiaal. Het is wel handig om sportieve kleding aan te trekken en wat te eten en drinken voor na de clinic.
  • Op welke locatie wordt de les gegeven?
    Dat is afhankelijk van de windrichting. Een dag van tevoren krijg je van ons een bericht met daarin de locatie waar de clinic door kan gaan. Over het algemeen is dit allemaal in de buurt van de Oesterdam.